In onze serie workshops en masterclasses nu 'Pitch-training'

10-08-2017
Hieronder vind je puntsgewijs alle details van deze boeiende workshop. En nog wat meer achtergrond-info: Paul van der Plas verzorgt voor Keep an Eye ook de pitch-trainingen bij de Design Academy Eindhoven en de Fotovakschool Nederland. Jij kunt nu ook zo'n training volgen voor € 50,- tot €80,-* voor een dagvullend programma.

De datum van deze workshop is 11 oktober van 10.00 tot 17.00 uur

Paul van der PlasPaul van der Plas

MAIL/INSCHRIJVEN >

Het doel van een pitch is om jouw verhaal op een overtuigende en herkenbare wijze aan te laten sluiten bij degene die naar je luistert. Dit betekent dat het belangrijk is om contact te hebben met jezelf , contact te hebben met het onderwerp en contact te hebben met je toehoorders. De impact van een pitch valt of staat met de energie waarmee deze wordt gecommuniceerd, en hoe deze wordt ontvangen door de luisteraar.

Wat is belangrijk om jezelf af te vragen voordat je gaat pitchen of presenteren?
Waar sta jij voor? Waar geloof jij in? Wat beweegt jou? Welke visie op het vak vloeit daar uit voort?
Het is de uitdaging om deze 'drive' tijdens je pitch voelbaar te maken. 
Een pitch wint aan overtuigingskracht als de luisteraar zich herkent in de informatie die je geeft en zich aangesproken voelt door jouw motief.

De training heeft een sterk interactief karakter.
Deelnemers zullen elkaar inspireren en constructieve peer-to-peer feedback gegeven. Ter voorbereiding zul je worden uitgenodigd een pitch voor te bereiden. Daarover is, ter ondersteuning, vooraf een moment van 1 op 1 contact met de trainer, via skype, facetime of telefoon.

Resultaat van de training:

Je bent je bewust van de betekenis die je geeft aan jouw vak.
• Jouw drive vormt het 'hart' van je pitch.
• Je bent je bewust van jouw authenticiteit.
• Je neemt een opbouw voor je verhaal mee.
• Je bent gericht op je toehoorders. Je maakt contact, peilt, nodigt uit.
• Je bent vertrouwd met de inhoud van je idee
• Je bent in staat om kernachtig, helder en concreet te formuleren.

Over Paul van der Plas: ENERGIE VOLGT INTENTIE

Hoe geweldig is het om te zien wat er aan kracht zichtbaar wordt als mensen vanuit hun innerlijke drive, rijke ervaring en betrokkenheid gaan communiceren?
Ogen gaan stralen. Het lijf gaat vanzelfsprekend mee bewegen. Naast helder denken en nieuwe inzichten wordt energie zichtbaar en voelbaar.

De bron voor effectieve overtuigende communicatie. Telkens weer ervaar ik het als een uitdaging deze bron bij mensen aan te boren. De ingrediënten die ik gebruik zijn: participatief theater, storytelling en dialoogvormen.
Door mijn jarenlange ervaring als dramadocent, theatermaker, trainingsacteur en presentatietrainer maak ik daarbij dankbaar gebruik van een goed gevulde rugzak. 
Wij leren van elkaars ervaring, acties en verhalen. Mensen hebben elkaar zo veel te vertellen…. Ik kijk er naar uit met je te werken.

Voor wie is de workshop bedoeld?

Voor creatieve ondernemers, kunstenaars en musici en voor iedereen die denkt frisse input te kunnen gebruiken om de ondernemersvaardigheden aan te scherpen.

* Kosten?

Prijs: € 50 (studerend of tot drie jaar geleden afgestudeerd), € 80 (langer geleden afgestudeerd) Bedragen zijn exclusief BTW. Inclusief lunch.

Datum en locatie:

11 oktober van 10.00 tot 17.00 uur.
De workshops worden in kleine groepen van maximaal 10 personen gegeven in Galerie Pouloeuff, Turfpoortstraat 36a, Naarden –Vesting.

Inschrijven?

Je kunt je inschrijven voor een workshop door een e-mail te sturen. Onder vermelding van je naam, contactgegevens en of je studeert of na 2013 bent afgestudeerd. MAIL/INSCHRIJVEN >

Voorwaarden:

- Je inschrijving is pas geldig na betaling. Graag voor aanvang van de workshop betalen. Je ontvangt een factuur.
- Mocht je onverhoopt niet deel kunnen nemen, dan kan een collega kosteloos je plaats benutten. Bij annulering binnen 48 uur voor aanvang van de workshop worden 50% annuleringskosten in rekening gebracht.